Σελίδες

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Lip Balms!!!!

Ετοιμο κ το δευτερο lip balm μου λοιπόν....

Νομίζω πως είναι καλύτερο απο το πρώτο τόσο σε υφή όσο κ σε γεύση...
Μάλλον επειδή είμαι ακόμα σε καλοκαιρινή διάθεση κ το έχω αρωματίσει με καρύδα...
Τι πιο καλοκαιρινό απο αυτό???



Βέβαια κ το πρώτο μου φαίνεται πολύ ελαφρύ στα χείλη, έχει μεγάλη διάρκεια και μια απαλή γεύση πορτοκάλι. Αφήνει δε τα χείλη εντελώς βελούδινα..... Απλά είναι κάπως πιο "σκληρό" στην αφή...
Προφανώς λόγω των σκληρών βουτύρων κ του κεριού...

Ετοιμάζομαι τώρα για τα επόμενα που θα έχουν  κ χρωματάκι κ γεύση φράουλα το ένα κ κακάο το άλλο....
Δροσερο ακούγεται .....

Περιμένοντας λοιπόν για τα υλικά μου που λόγω διακοπών μάλλον θα αργήσουν πάω να σκεφτώ το επόμενο σχέδιό μου...!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου