Σελίδες

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Βρήκα χρόνο κ δημιούργησα!!!!!

Μιας κ κατάφερα να μείνω λιγάκι μόνη είπα να αξιοποιήσω δημιουργικά τον χρόνο μου......
Κ ορίστε τι κατάφερα:

Ένα όμορφο σαπούνι με καλέντουλα κ αιθέριο λεμόνι... Μου αρέσει πολύ η καλέντουλα μέσα όπως φαίνεται... Δεν μοιάζει με κεχριμπαρι????







Και άλλο ένα μυρωδάτο σαπουνάκι με αιθέριο τριαντάφυλλο κ ylang ylang... Πρόσθεσα κ λίγη βρώμη για να δω πως θα φαίνεται κ ειλικρινά απο κοντά ειναι πολύ γοητευτικό!
 Οι πεταλούδες μου είναι πετρούλες αρωματισμένες με λεβάντα, ό,τι πρέπει για τα συρτάρια αλλά νομίζω οτι με το ρόζ σαπουνάκι μου ταιριάξαν τέλεια!!!!!
Τώρα αν το σχέδιο κάτι θυμίζει είναι επειδή δεν έχω ευκαιρήσει να αγοράσω νέα καλούπια....
Είναι όμως στο πρόγραμμα κ αυτό.

Επίσης έφτιαξα κ δύο μόνο σαπουνάκια με μέλι κ κερί...  Είπα να κάνω κ σχεδιάκι απο πάνω αλλά δεν μου προέκυψε κ πολύ όμορφο...
Η μυρωδιά όμως είναι σκέτη γλύκα.
Last but not least δύο καλοκαιρινά σαπουνάκια... Το παπάκι δεν νομίζω να ζήσει κ πολύ μόλις το δει το μικρό μου ζιζάνιο!!!!!

 Στον μικρούλι αστερία έγινε μια προσπάθεια για τριχρωμία που ίσως κ να διακρίνεται αμυδρά...


Αυτά για σήμερα.... Ευελπιστώ να βρώ χρόνο για "κρύα" σαπουνάκια απο Δευτέρα...
Καλό ΣΚ να έχουμε!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου