Σελίδες

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Αν έχεις χρόνο .....

Και αφου λοιπόν σήμερα είχα αρκετό χρόνο στη διάθεση μου, σκέφτηκα καταρχήν να φτιάξω μερικά ταμπελάκια για τις δημιουργίες μου (ψιλοφαίνονται σε προηγούμενη ανάρτηση πάνω στα lip balms).

Αφού έψαξα ατελείωτα, κατέληξα οτι το καλύτερο ταμπελάκι είναι το απλό ταμπελάκι.... Όχι οτι δεν μου πήρε ώρα να το φτιάξω.. Άλλο το ένα κ άλλο το άλλο, αλλά εν πάσει περιπτώσει προτιμώ κάτι απλό που δεν θα κλέβει κ τίποτα απο την λάμψη των σαπουνιών μου!!!!

Μόλις λοιπόν τελείωσα το κόψιμο κ το ράψιμο είπα να χαλάρωσω λιγάκι φτιάχνοντας ένα απλό πλήν όμορφο melt and pour με τα εναπομείναντα υλικά.....!!!(Μα μέσα στον Αύγουστο βρήκα κ εγώ να ξεμείνω???)

Και ιδού το αποτέλεσμα....
Αστείο εεε???
Αλλά δεν θα μπορούσα να το ονομάσω κ τέχνη?? Θα μπορούσα....
Η αλήθεια είναι όμως οτι απλά μου τελείωσε η βάση κ έτσι γέμισε το μισό μου καλουπάκι!!!
Δεν πειράζει όμως γιατί ο υπόλοιπος κοχλίας θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον...
Το τελικό μου όμως προϊόν νομίζω οτι είναι αρκετά όμορφο κ εντυπωσιακό....


Καλό δεν είναι????
Χαίρομαι που συμφωνούμε!!!!!!
Καλό βράδυ....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου