Σελίδες

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Σαπουνάκι με βούτυρο καριτέ.....

Χμμμ...!!! Το πρώτο μου σαπουνάκι είναι γεγονός..!!!
Μοσχομυριστά λάδια κ αιθέρια έλαιο ylang ylang...


Ασε που ο πρωτάρης έχει κ θράσος, καθώς δεν έμεινα σε ένα απλό σαπουνάκι αλλά ήθελα να κάνω διχρωμία κ απόπειρα για σχεδιάκια.

Χρησιμοποίησα μαύρο χρώμα το οποίο έβαλα στο 1/4 της ποσότητας του σαπουνιού, ανακάτεψα καλά κ στη συνέχεια το έριξα πάνω στο υπόλοιπο που είχα ήδη καλουπώσει.
Τελικά με την μύτη του θερμόμετρου έκανα μερικές "μουτζούρες".


Τύλιξα τα σαπουνάκια μου με πετσέτες κ κουβέρτες να νιώθουν ζεστά κ προστατευμένα κ τώρα περιμένω να δω αν θα μου φερθούν τόσο όμορφα όσο τους φέρθηκα κ εγώ...

Να σημειώσω ό,τι:
1.Δεν είμαι σίγουρη αν ήθελε το μίγμα μου κ άλλο ανακάτεμα με το blender.
2.Δεν είμαι σίγουρη αν το αιθέριό μου έπρεπε να είναι σε μεγαλύτερη ποσότητα...

Ελπίζω κ εύχομαι να μην αποτύχει παταγωδώς η πρώτη μου απόπειρα αλλά ακόμα κ έτσι να γίνει,όλα τα ταξίδια ξεκινάνε με το πρώτο βήμα.....

Θα επανέλθω με φωτογραφίες κ παρατηρήσεις..!!!!!

Αυτή λοιπόν είναι η πρώτη μου απόπειρα για σαπουνάκι με cold process.

Να σημειώσω οτι δεν μου πέτυχαν οι "μουτζουρίτσες" μου ...
Εννοώντας οτι δεν φαίνονται στο σώμα του σαπουνιού αλλά έχουν μείνει στο πάνω μέρος.
Υποθέτω πως αν το μίγμα μου ήταν πιο υγρό ίσως κ να έβγαινε καλύτερα.
Δεν πειράζει όμως καθώς κ αυτό το εντελώς τυχαίο εφέ δεν μου φαίνεται καθόλου άσχημο αφενός κ αφετέρου ελπίζω πως στο μέλλον θα πετύχω καλύτερο swirling... (τρομάρα μου.... θέλω κ swirling η αρχάρια!!!!)

Τη δεδομένη στιγμή βρίσκεται σε ένα δροσερό κ σκιερό μέρος για να ωριμάσει...
Νομίζω πως είναι σε πολύ καλό δρόμο καθώς ήδη έχει σκληρύνει αρκετά κ μέρα με τη μέρα τσιμπάει λιγότερο στην γλώσσα..( ναι.... καλά το καταλάβατε.... το κοιτάζω καααααααθε μέρα..!!!! τέτοιο ψώνιο!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου