Σελίδες

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Cupcake!!!!

Ορίστε λοιπόν κ για άλλη μια φορά το πρόγραμμα δεν τηρήθηκε...
Άλλα είχα σκοπό να φτιάξω κ άλλα έφτιαξα...
Νομίζω όμως οτι κ τα εκτός προγράμματος βγήκαν σκέτη γλύκα....
Είπα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στα cupcakes και αφού κατάφερα τελικά να μαζέψω τα υλικά (τραγική η αγορά της Ελλάδας...) ορίστε τα μικρά μου!!!!!
 Η μέχρι τώρα εμπειρία μου, μου έμαθε οτι όταν η συνταγή μας λέει χ νερο, εμείς οφείλουμε να κλέψουμε λιγάκι....
Εγώ χρησιμοποίησα τόσο όσο έλεγε, στη συνέχεια μου φάνηκε πολύ σφιχτό το frosting, πρόσθεσα λιγάκι ακόμα κ τελικά αποδείχτηκε οτι ήταν περιττο καθώς μόλις έβαλα με την ειδική σακούλα το topping μετά απο λίγα λεπτά αυτό "έπεσε" κ έχασε το σχήμα του...

 Συμπέρασμα: όταν κάποιος μας δίνει μια συνταγή εμείς ΔΕΝ κάνουμε του κεφαλιού μας κ την ακολουθούμε κατά γράμμα....
Κάτι πρέπει να ξέρει παραπάνω.......

Παρόλα αυτά η μυρωδιά είναι θεική κ μυρίζει όλος ο χώρος, χώρια
που πραγματικά σου έρχεται να τα φας!!!!!






Σήμερα το απόγευμα παρόλο που είχα λιγάκι ελεύθερο χρόνο φάνηκα άπιστη στα αγαπημένα μου σαπουνάκια, αλλά έφτιαξα κάτι αρκετά συμπαθητικό.....
Μια φίλη χρειάστηκε ένα δωράκι για ένα μωρό που έρχεται!!!!
Και ορίστε τι της έφτιαξα ...


Ξενόφερτο μέν, εντυπωσιακό δε..!!!!
Μια τουρτίτσα απο πάνες με διάφορα δωράκια να κρέμονται απο πάνω, συν κάποια δωράκια που κρύβονται μέσα...
Χαριτωμένο έτσι?????
΄Εχω όμως να καταγγείλω οτι για να βρεις υλικά για αγοράκια είναι πολύ δύσκολο καθώς τα μαγαζιά σφίζουν απο ροζ κ φουξια κορδελάκια......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου